Serenity 16 Eylül, 18:45

1 sayfadaki 2 sayfası 1, 2  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından porland Bir Salı Eyl. 01, 2015 9:36 pm





Vizyon Tarihi: 02 Aralık 2005
Yapımı : 2005 - ABD
Tür : Bilim Kurgu , Aksiyon , Macera
Süre: 119 Dak.
Yönetmen : Joss Whedon
Oyuncular : Adam Baldwin , Summer Glau , Chiwetel Ejiofor , Sarah Paulson , Nathan Fillion
Senaryo : Joss Whedon
Yapımcı : Barry Mendel

26. yüzyılda geçen, ödüllü bir bilim kurgu… Dünya terkedilmiş, insanlar başka gezegenlerde yaşamlarını sürdürmektedir. Tüm galaksi askeri bir güç tarafından sömürgeleştirilmiştir. Bağımsızlar adında bir grup direnişçi, özgürlük mücadesi için savaşmışlar ancak malup gelmişlerdir. Bağımsızlar tarafında yer alan Dr.

porland
Merhabalar
Merhabalar

Domuz
Mesaj Sayısı : 78
Kayıt tarihi : 02/12/14
Yaş : 21

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından maldonado Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:36 pm

film cok yavaş ılerlemekte bu puanı hak etmedıgını dusunuyorum arkadaslar

maldonado

At
Mesaj Sayısı : 6
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 26

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından parende Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:39 pm

Bu Filme 8.0 verenin aklına turp sıkayım Smile Gülmek için bile izlenmez benden söylemesi.

parende

Ejderha
Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 28

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından seriallater Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:42 pm

Sadece Summer Glau’ ya hayranlığımdan dolayı saçma sapan filmler izledim. Yine de bu en iyilerinden biri.
amaaaaa
Her turlu zamn kaybı IMDB ye guvendım ızleyım dedım olmadı

seriallater
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Mesaj Sayısı : 11
Kayıt tarihi : 28/01/15

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından serialler Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:44 pm

Her şeyiyle 4-4’lük olan bu filme kötü yorum yapan arkadaşların yorumlarını şaşkınlıkla okudum. Bu film gelmiş geçmiş en iyi bilim-kurgu filmlerindendir. Ayrıca dozunda aksiyon ve maceranın yanı sıra, inanılmaz etki bırakan 9 senedir aklımda kalan sahneleri vardır.

Senaryo: 9/10
Oyunculuklar: 10/10
Efektler 8/10

serialler

Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 28/01/15

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından muafmuaf Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:46 pm

Olmazsa olmazlar var, evet.Aşk,inanç,savaş ve aksiyon vede amaç şartı ama senaryo izletmiyor.Yanlış olan bir şeyler kesinlikle var 10 üzerinden kesinlikle 8 değil.İzleyecek bir film yoksa izleyin.

muafmuaf
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Keçi
Mesaj Sayısı : 32
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 37

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından torinosport Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:49 pm

40 dakika bişey çıkıcak film asıl ozaman başlıyacak diye izledim ama 41.dakikada bişey çıkmayınca dayanamadım kapattım.ilerisi için bişey diyemiycem onuda izleyenler yorumlasın

torinosport
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Ejderha
Mesaj Sayısı : 12
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 28

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından sonfree Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:51 pm

İzlenebilir açıkcası 8.0'lık bir puanı haketmesede güzeldi izlemeye değer

sonfree
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Yılan
Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 27

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından rantiye Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:53 pm

Film şu dizinin devamıdır :Firefly

Anlamak için önce bi diziyi izleyin isterseniz…

benden tavsiye

rantiye

At
Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 26

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından rüyalarda Bir Çarş. Eyl. 16, 2015 11:58 pm

40 dakka dayanan arkadaş epey iyi dayanmış Smile berbat ötesi bir film

rüyalarda

Kaplan
Mesaj Sayısı : 8
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 30
Nerden : hayal-i cihan
Lakap : akbaba köylü

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından mondeo Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:01 am

Arkadaşlar film’i beğenmeyebilirsiniz.Seneryoyu oyuncuları beğnmeyebilirsiniz.Ama asla ve asla bu film’e saçma diyemezsiniz.Çünkü bu bir bilm kurgu film’dir.Bilim kurgu bir film’e saçma sapan yorumu yapamazsınız.Adı üstünde BİLİM KURGU Bilm kurguda uzaylı’da olur,dev dinazorlar’da olur.Uçan insanlarda olur.Gerçi ne yazsam boş.Film’den anlamayan herkes atıyor tutuyor

mondeo
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

At
Mesaj Sayısı : 36
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 38

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından seksel Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:04 am

2005 yılı için çok iyi bir film. 7.9 Imdb puanı ile çok yoruma imkan vermiyor olsa da ben yorum yapmayı seviyorum ve yine bir kaç şey yazayım. Serenity aslında bir uzay söküntüsünden başka bir şey değil. Yalnız bildiğiniz gibi “At sahibinegöre kişner” atasözüne hak vermek gerek. Unutmayın uzay gemisi de olsa batarken ilk kaçan farelerdir ve en sonunda sadece Kaptan kalır. Nasıl aklın yolu 1 ise kainatta da bir tek doğru vardır. Filmde de bu anlatılıyor, farklı yollardan ulaşılabilse de doğruyu bulmak için film yapılacak kadar aksiyona giriyorlar. İzledim, sevidm ve tavsiye ediyorum. Özellikle bilim-kurgu, aksiyon ve macera sevenler kaçırmasın.

seksel

At
Mesaj Sayısı : 8
Kayıt tarihi : 28/01/15
Yaş : 26

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından tomento Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:07 am

Gerçekten güzel bir film Bilimkurgu ve aksiyon sevenlere tavsiye ederim.

tomento

Yılan
Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 04/08/15
Yaş : 27

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından destram Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:09 am

Firefly dizisinin saçma sapan bir kararla alelacele sonlandırılmasından sonra konuyu toplamak açısından çekilmiş film. Dilerseniz önce diziyi izleyebilirsiniz, karakterleri tanımak konuya hakim olmak açısından daha keyifli olur. Filme gelince, beklentilerimin hiç altında kalmadı. Beğendim. Emeği geçenlere teşekkürler.

destram
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Yılan
Mesaj Sayısı : 11
Kayıt tarihi : 04/08/15
Yaş : 27

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından mandalina Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:13 am

mondeo demiş ki:Arkadaşlar film’i beğenmeyebilirsiniz.Seneryoyu oyuncuları beğnmeyebilirsiniz.Ama asla ve asla bu film’e saçma diyemezsiniz.Çünkü bu bir bilm kurgu film’dir.Bilim kurgu bir film’e saçma sapan yorumu yapamazsınız.Adı üstünde BİLİM KURGU Bilm kurguda uzaylı’da olur,dev dinazorlar’da olur.Uçan insanlarda olur.Gerçi ne yazsam boş.Film’den anlamayan herkes atıyor tutuyor
arkadaşıma bende katılıyorum. Öncelikle amatör izleyicilere; sinema filmi nedir? sorusunu araştırmalarını öneriyorum. Bilim Kurgu konusu itibariyle kurmaca bir filmdir, bilim kurgu saçma değildir. Asıl filmin içerisinde bir sahne saçma olabilir. Atıyorum biyolojik bir canlıya kırk kere ateş edersin ölmez, bu tartışılır.

mandalina

Yılan
Mesaj Sayısı : 8
Kayıt tarihi : 04/08/15
Yaş : 27

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından takeda Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:15 am

Filim saçma deyil berbat arkadaş arada çok fark var. star trek , dünyalar savaşı , oblivion gibi baş yapıtların üzerine böyle bir bilim kurgu izleyince cüneyt arkın ın dünyayı kurtaran adam filminden pek fark göremiyorum Smile (tabi bu işin sadece esprisi) ama gerçekten çok sıkıcı bir bilim kurgu.

takeda
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Yılan
Mesaj Sayısı : 15
Kayıt tarihi : 04/08/15
Yaş : 27

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından strawberry Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:19 am

Aklı olan izlemesin yorumları bazen dikkate almak gerekir güzel bir film dil boşa zaman kaybı çizgi film bile izlemek daha güzel olur Smile Hiçbir filmde bu kadar iyi uyumamıştım, bu neydi böyle film diye konmuş sinema tv nin adına yazık

strawberry

Yılan
Mesaj Sayısı : 8
Kayıt tarihi : 22/08/15
Yaş : 27

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından celincek Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:22 am

Gördüğümüz puanı hak etmiyor. bu kesin. sonra her filmi kendi kategorisinde değerlendirmek gerekir. Bu film de kendi kategorisinde izlenecekler sırasına giremez. daha az puana bu kategoride çok daha iyi filmler var artık. saygılar herkese…

celincek
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Ejderha
Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 22/08/15
Yaş : 28

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından praineeteam Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:25 am

Arkadaşlar filim izlemek göereceli bir kavramdır herkezin gözü ve zevkleri vardır senin zevkine hitap eden bir filim olmaya bilir o yüzden arkadaslar su yorumlara düzgün seyler yazın yok bu filimi beğenen filim izlemeyi bilmiyo yok onu bilmiyo yok bunu bilmiyo ama hiç kendine bakmıyo böyle diyen insanlar filimden anlamayan insanlar arkadaslar lütfen sözlerine itam etmeyin bence filimi izleyin filimleri daha dogrusu her filimin bi anlamı bi anısı olur

praineeteam

Manda
Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 22/08/15
Yaş : 31

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından zaak54 Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:27 am

Beklentilerim altındaydı fakat yine de güzeldi aslında serisi çıkabilirdi fakat

Wash'ı öldürdüler. yani o kadar iyi bir pilot olmadan serisi çıksada pek iş yapmazdı zaten

zaak54

Yılan
Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 22/08/15
Yaş : 27

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından dodophini Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:30 am

Film beklediğim gibi değildi biçok konu açıklanmamış daha çarpıcı bi film olabilirdi, bu nedir arkadaş

dodophini

Kedi
Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 22/08/15
Yaş : 29

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından maliyazıcı Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:33 am

bence de berbat bir film.yönetmen hem senaryoya hakim olamamış, hem de olaylara pek fazla heyecan katamamış, film neredeyse bir tv projesi gibi duruyor.oyuncularınsa pek ışıltılı performanslar sergiledikleri söylenemez.

maliyazıcı

Maymun
Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 22/08/15
Yaş : 36

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından settar Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:35 am

Güzel bi bilim kurgu.. Konusu gayet iyi.. Fakat sizde şok etkisi yaratacak bi durum ve ya size katacağı bi şey yok bence bu yüzden IMDB puanı bana yüksek geldi 7.3 standartında bana göre

settar
hoşgelmişsin
hoşgelmişsin

Keçi
Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 22/08/15
Yaş : 37

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından lerayden Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:39 am

fragmanına bakıpta aldanmayın sonunu getırmedım ne oluğunu da valla hiç merak etmiyorum...vasat altı bir bilimkurgu film ımdb punanı nasıl 8 anlayamadım kesin bir yanlışlık var bu işte

lerayden
Yamak
Yamak

Kedi
Mesaj Sayısı : 265
Kayıt tarihi : 01/12/14
Yaş : 29
Nerden : bir bilsem neredeyim
Lakap : beyaz kalpak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından murathan Bir Perş. Eyl. 17, 2015 12:41 am

TV Dizisi kalitesinde; zaten Firefly diye bi dizisi vardı, ilk sezonunun sonunda yayından kaldırıldı. IMDB Puanı yanıltmasın, diziyi sevenlerin oyları yüzünden uçmuş öyle: yoksa 8,0 falan alabilecek bi durumu yok...

film diye izlemeyin, çünkü ancak tv filmi olur, kanal 7 de falan yayınlamalık

murathan
Merhabalar
Merhabalar

Mesaj Sayısı : 80
Kayıt tarihi : 01/12/14

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Serenity 16 Eylül, 18:45

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 3:26 am


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

1 sayfadaki 2 sayfası 1, 2  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz